🍃بســم الله الرحـمـن الرحــيـم 🍃
میں علم کا شہر اور علی اس کا دروازہ
حديث)
قال رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم انا مدینة العلم وعلى بابها.
(سنن ترمذى ومستدرك حاكم والطبرانى)
اعتراض: یہ موضوع حدیث ہے.
جواب: جمہور علماء کے نزدیک یہ حدیث موضوع نہیں.
قال الہیثمی فی مجمع الزوائد:
رواہ الطبرانی وفیه عبد السلام بن صالح الهروى وهو ضعيف.
امام حاکم رحمہ اللہ فرماتے ہیں:
هذا حديث صحيح الاسناد.
یہ حدیث سنن ترمذی میں بہی موجود ہے ،سلفی عالم عبدالرحمن مبارکپوری کے بقول سنن ترمذی میں کوئی حدیث موضوع نہیں.
اس حدیث کے متعلق لكهتے ہیں.
واختلف اهل العلم فى هذا الحديث فقال ابن الجوزى وغيره انه موضوع وقال الحاكم وغيره انه صحيح. قال الحافظ ابن حجر والصواب خلاف قولهما معا وان الحديث من قسم الحسن لا يرتقى الى الصحة ولا ينحط الى الكذب كذا فى الفوائد المجموعة للشوكانى.
(تحفة الاحوذى)
وحسنه السخاوى فى المقاصد الحسنة.
علامہ سیوطی اپنی کتاب اللالی المصنوعہ میں علامہ ابن حجر عسقلانی کا قول نقل کیا ہے
وان الحدیث من قسم الحسن لا یرتقی الی الصحة ولا ينحط الى الكذب.
علامہ سیوطی رحمہ اللہ اپنی کتاب تاریخ الخلفاء میں لکہتے ہیں.
هذا الحديث حسن على الصواب، لا صحيح كما قال الحاكم ولا موضوع كما قاله جماعة منهم ابن الجوزى والنووى.
اس حدیث کے متعلق بعضوں نے موضوع کا حکم لگایا ہے. اور بعضوں نے ضعیف کہا ہے. اور امام حاکم نے صحیح کہا ہے. مگر علماء کی ایک جماعت نے حسن ہونے کا حکم لگایا ہے. جن میں علامہ سخاوی، علامہ ابن حجر عسقلانی، علامہ سیوطی، علامہ شوکانی، عبدالرحمن مبارکپوری وغرہم.
http://raziyatulabrarbhatkal.blogspot.in/2017/08/blog-post_5.html?m=1
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🌴🌴 *اہل السنة والجماعة چینل اداره رضية الابرار بہٹکل، کرناٹک، ہند* 🌴🌴
اہل السنة والجماعة کے صحیح عقائد ومسلک جاننے اور اہل السنة والجماعة کی کتابیں پی ڈی ایف حاصل کرنے کے لئے کلک کریں
http://raziyatulabrarbhatkal.blogspot.com
میں علم کا شہر اور علی اس کا دروازہ
حديث)
قال رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم انا مدینة العلم وعلى بابها.
(سنن ترمذى ومستدرك حاكم والطبرانى)
اعتراض: یہ موضوع حدیث ہے.
جواب: جمہور علماء کے نزدیک یہ حدیث موضوع نہیں.
قال الہیثمی فی مجمع الزوائد:
رواہ الطبرانی وفیه عبد السلام بن صالح الهروى وهو ضعيف.
امام حاکم رحمہ اللہ فرماتے ہیں:
هذا حديث صحيح الاسناد.
یہ حدیث سنن ترمذی میں بہی موجود ہے ،سلفی عالم عبدالرحمن مبارکپوری کے بقول سنن ترمذی میں کوئی حدیث موضوع نہیں.
اس حدیث کے متعلق لكهتے ہیں.
واختلف اهل العلم فى هذا الحديث فقال ابن الجوزى وغيره انه موضوع وقال الحاكم وغيره انه صحيح. قال الحافظ ابن حجر والصواب خلاف قولهما معا وان الحديث من قسم الحسن لا يرتقى الى الصحة ولا ينحط الى الكذب كذا فى الفوائد المجموعة للشوكانى.
(تحفة الاحوذى)
وحسنه السخاوى فى المقاصد الحسنة.
علامہ سیوطی اپنی کتاب اللالی المصنوعہ میں علامہ ابن حجر عسقلانی کا قول نقل کیا ہے
وان الحدیث من قسم الحسن لا یرتقی الی الصحة ولا ينحط الى الكذب.
علامہ سیوطی رحمہ اللہ اپنی کتاب تاریخ الخلفاء میں لکہتے ہیں.
هذا الحديث حسن على الصواب، لا صحيح كما قال الحاكم ولا موضوع كما قاله جماعة منهم ابن الجوزى والنووى.
اس حدیث کے متعلق بعضوں نے موضوع کا حکم لگایا ہے. اور بعضوں نے ضعیف کہا ہے. اور امام حاکم نے صحیح کہا ہے. مگر علماء کی ایک جماعت نے حسن ہونے کا حکم لگایا ہے. جن میں علامہ سخاوی، علامہ ابن حجر عسقلانی، علامہ سیوطی، علامہ شوکانی، عبدالرحمن مبارکپوری وغرہم.
http://raziyatulabrarbhatkal.blogspot.in/2017/08/blog-post_5.html?m=1
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🌴🌴 *اہل السنة والجماعة چینل اداره رضية الابرار بہٹکل، کرناٹک، ہند* 🌴🌴
اہل السنة والجماعة کے صحیح عقائد ومسلک جاننے اور اہل السنة والجماعة کی کتابیں پی ڈی ایف حاصل کرنے کے لئے کلک کریں
http://raziyatulabrarbhatkal.blogspot.com
کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں