🍃بســم الله الرحـمـن الرحــيـم 🍃
جمہور علماء اہل السنة والجماعة کے نزدیک قرآنی تعویذ جائز ہے
حدیث)
عن عمرو بن شعیب عن ابیه شعيب بن محمد عن جده عبد الله بن عمرو بن العاص رضى الله عنهما قال كان الوليد بن الوليد رجلا يفرغ فى منامه وذكر ذلك لرسول الله صلى الله عليه وسلم فقال له النبى صلى الله عليه وسلم اذا اضطجعت للنوم فقل بسم الله اعوذ بكلمات الله التامة من غضبه وعقابه ومن شر عباده ومن همزات الشياطين وان يحضرون. فقالها فذهب ذلك عنه وكان عبد الله بن عمرو رضى الله عنهما من بلغ من بنيه علمه اياهن ومن كان منهم صغيرا لا يعيها كتبها وعلقها فى عنقه.
(رواه البخارى واحمد والترمذى وابوداود والحاكم)
یہ حدیث قرآنی تعویذ کے جائز ہونے کی صریح دلیل ہے.
اس حدیث کو امام بخاری، امام احمد، امام ترمذی، امام ابوداود، امام حاکم نے روایت کیا ہے.
امام ترمذی فرماتے ہیں کہ یہ حدیث حسن ہے.
امام نووی رحمة الله عليه نے المجموع میں اور علامہ ابن تیمیہ رحمة الله عليه نے الکلم الطیب میں اس حدیث کو نقل فرمانے کے بعد لکہتے ہیں:
قال الترمذی هذا حديث حسن.
امام حاکم رحمة الله عليه اس حدیث کے متعلق فرماتے ہیں
هذا حديث صحيح الاسناد
مشہور محدث علامہ احمد شاکر رحمة الله عليه مسند احمد کی تخریج کرتے ہوئے اس حدیث کے متعلق لکہتے ہیں
اسنادہ صحیح.
ملا علی قاری رحمہ اللہ لکہتے ہیں:
وهذا (الحديث ) اصل فى تعليق التعويذات التى فيها اسماء الله تعالى.
(مرقاة المفاتيح)
سلفی عالم شمس الحق عظیم آبادی رحمہ اللہ لکہتے ہیں:
وفيه دليل على جواز تعليق التعويذ على الصغار.
(عون المعبود)
http://raziyatulabrarbhatkal.blogspot.in/2017/07/blog-post_17.html?m=1
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🌴🌴 *اہل السنة والجماعة چینل اداره رضية الابرار بہٹکل، کرناٹک، ہند* 🌴🌴
اہل السنة والجماعة کے صحیح عقائد ومسلک جاننے اور اہل السنة والجماعة کی کتابیں پی ڈی ایف حاصل کرنے کے لئے کلک کریں
http://raziyatulabrarbhatkal.blogspot.com
جمہور علماء اہل السنة والجماعة کے نزدیک قرآنی تعویذ جائز ہے
حدیث)
عن عمرو بن شعیب عن ابیه شعيب بن محمد عن جده عبد الله بن عمرو بن العاص رضى الله عنهما قال كان الوليد بن الوليد رجلا يفرغ فى منامه وذكر ذلك لرسول الله صلى الله عليه وسلم فقال له النبى صلى الله عليه وسلم اذا اضطجعت للنوم فقل بسم الله اعوذ بكلمات الله التامة من غضبه وعقابه ومن شر عباده ومن همزات الشياطين وان يحضرون. فقالها فذهب ذلك عنه وكان عبد الله بن عمرو رضى الله عنهما من بلغ من بنيه علمه اياهن ومن كان منهم صغيرا لا يعيها كتبها وعلقها فى عنقه.
(رواه البخارى واحمد والترمذى وابوداود والحاكم)
یہ حدیث قرآنی تعویذ کے جائز ہونے کی صریح دلیل ہے.
اس حدیث کو امام بخاری، امام احمد، امام ترمذی، امام ابوداود، امام حاکم نے روایت کیا ہے.
امام ترمذی فرماتے ہیں کہ یہ حدیث حسن ہے.
امام نووی رحمة الله عليه نے المجموع میں اور علامہ ابن تیمیہ رحمة الله عليه نے الکلم الطیب میں اس حدیث کو نقل فرمانے کے بعد لکہتے ہیں:
قال الترمذی هذا حديث حسن.
امام حاکم رحمة الله عليه اس حدیث کے متعلق فرماتے ہیں
هذا حديث صحيح الاسناد
مشہور محدث علامہ احمد شاکر رحمة الله عليه مسند احمد کی تخریج کرتے ہوئے اس حدیث کے متعلق لکہتے ہیں
اسنادہ صحیح.
ملا علی قاری رحمہ اللہ لکہتے ہیں:
وهذا (الحديث ) اصل فى تعليق التعويذات التى فيها اسماء الله تعالى.
(مرقاة المفاتيح)
سلفی عالم شمس الحق عظیم آبادی رحمہ اللہ لکہتے ہیں:
وفيه دليل على جواز تعليق التعويذ على الصغار.
(عون المعبود)
http://raziyatulabrarbhatkal.blogspot.in/2017/07/blog-post_17.html?m=1
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🌴🌴 *اہل السنة والجماعة چینل اداره رضية الابرار بہٹکل، کرناٹک، ہند* 🌴🌴
اہل السنة والجماعة کے صحیح عقائد ومسلک جاننے اور اہل السنة والجماعة کی کتابیں پی ڈی ایف حاصل کرنے کے لئے کلک کریں
http://raziyatulabrarbhatkal.blogspot.com
کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں